جبران خسارات

جبران خسارت

خسارت چیست ؟

به نظر من خسارت هزینه و پولی است که بایت اشتباه یک یا چند نفر رخ می دهد و یک یا چند نفر را با خود درگیر می کند.

در تجارت فلزات و به خصوص آهن آلات همیشه تذکر خسارت وجود دارد.

خسارتها معمولا از ثبت سفارش می تواند شروع شود و تا حمل و نقل و تحویل نیز ادامه داشته باشد!

فروشگاه آهن 24 همیشه داوطلبانه راهکارهایی برای جبران و یا کاهش خسارت های احتمالی ارائه می دهد و باعث شده تا مشتریان همواره به ما دلگرم باشند و این پشتوانه برای مشتریان خرید را آسان تر می کند.

یکی از راهکارهای ما برای مثال گرفتن تایید های برش چند مرحله ای است :

مشتری سفارش برش خود را اعلام می کند (فکس /ایمیل /تلفن / تلگرام و ... )

بخش فنی درخواست را بررسی کرده و به بخش فروش ارجاع می دهد

بخش فروش درخواست بخش فنی را بررسی کرده و به صدور پیش فاکتور اقدام می نماید

بخش فروش پیش فاکتور را برای مشتری ارسال کرده و تایید می گیرد

مشتری پیش فاکتور دریافتی را با درخواست خود مقایسه کرده و در صورت تایید به بخش فروش ارجاع می دهد

بخش فروش درخواست خرید مشتری را به واحد مالی تحویل می دهد

بخش مالی درخواست تایید شده را به بخش فنی و برش کاری تحویل می دهد

بخش فنی و برش کاری در زمان نوبت برش مشتری با وی تماس می گیرد و پس از تایید نهایی  اقدام به تولید می نماید.

 

تمامی این مراحل در کمتر از یک ربع انجام می شود ولی چون افراد مختلفی بر کار نظارت دارند ریسک خطا پایین آمده و جبران خسارت آسان تر می شود.

اقدامات متعددی در جهت سیاست جبران خسارت در فروشگاه آهن24 صورت می پذیرد که تنها به یکی از آنها اشاره کردیم.

حمل کالا که در سیاست حمل و نقل به آن اشاره کردیم نیز یکی از اقدامات فروشگاه آهن24 در جهت جبران خسارت است.

بیمه نامه های بار به همراه بارنامه های معتبر دولتی نیز یکی دیگر از سیاست های جبران خسارت ماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مدیریت فروشگاه تماس بگیرید.

 

 

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162