سنگ آهن

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بهره برداري از خط خردايش مجدد کنسانتره سنگ آهن سيرجان

مديرعامل ميدکو گفت: شرکت فولاد سيرجان ايرانيان در راستاي يکپارچگي در زنجيره تأمين مواد اوليه از معدن تا توليد فولاد و با هدف ارتقاي سطح کيفي گندله توليدي، اقدام به ايجاد خط خردايش (خرد کردن سنگ ها)مجدد کنسانتره درحد فاصل بين کارکارخانه هاي کنسانتره و گندله سازي نموده است.علي اصغر پورمند افزود: اين خط با همکاري شرکتهاي زيرمجموعه ميدکو (شرکت ساختماني مانا، شرکت مهندسي معيار صنعت خاورميانه و شرکت GMI) به منظور توسعه کنسانتره ي ورودي به کارخانه گندله سازي طراحي و ساخته شده است.

sang-ahan-konsantre-copy

ادامه مطلب


مديرعامل شرکت مادرتخصصي هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه اشاره کرد : با بهره برداري از اين خط، محصول گندله شرکت فولاد سيرجان ايرانيان يکي از بالاترين سطوح کيفي گندله در کشور را خواهد داشت. 
پورمند با اشاره به کارخانه هاي توليد فولاد ميدکو گفت: در مجموعه شرکتهاي ميدکو سه کارخانه توليد فولاد با مجموع ظرفيت ساليانه 4.2 ميليون تن برنامه ريزي شده که پيش از اين کارخانه هاي توليد کنسانتره سنگ آهن سيرجان، گندله سازي و آهن اسفنجي مجتمع فولاد بردسير به بهره برداري رسيده اند.
مجتمع فولاد بردسير به تازگي نخستين کوره پاتيلي و غبارگير ميدکو را راه اندازي و به بهره برداري رسانده است.
مجتمع احياي مستقيم و فولاد سازي بردسير در کيلومتر 20 بردسير در ابتداي جاده نگار و همچنين مجتمع معدن و کنستانتره و گندله سازي سيرجان در کيلومتر 50 شهرستان سيرجان قرار دارد.
سيرجان در فاصله 180 کيلومتري غرب کرمان قرار دارد. 

 

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162